Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Share

    kipas

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by kipas on Tue Apr 28, 2009 12:09 am

    mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    cdan

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by cdan on Tue Apr 28, 2009 12:44 am

    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    sambungan aku pulak.... aku dan krijauan pegi menghala ke bukit jalil sebab krijauan nak jumper bapak dier dkt sri petaling... lepas dah sampai ke tempat yang ditujui aku balik lone ranger racing dgn 125wave india couple.... esok pagi nyer pegi dusun tua balik dari dusun tua aku racing dgn rxz cikgu hewheheh

    koboygurun

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by koboygurun on Tue Apr 28, 2009 1:13 am

    mmg best tts bangi kopitiam....
    ramai ghiler.... Very Happy Very Happy Very Happy

    udaswoop

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by udaswoop on Tue Apr 28, 2009 2:10 am

    seronoknyer tgk ramai2.... nie yg rasa nk join nie.... tp, kena tunggu habes pantang dulu la.... br bole naik moto balik... :-)

    awin

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by awin on Tue Apr 28, 2009 2:15 am

    udaswoop wrote:seronoknyer tgk ramai2.... nie yg rasa nk join nie.... tp, kena tunggu habes pantang dulu la.... br bole naik moto balik... :-)

    apsal plak nak tggu abis pantang bro..?? Question

    udaswoop

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by udaswoop on Tue Apr 28, 2009 2:22 am

    awin wrote:
    udaswoop wrote:seronoknyer tgk ramai2.... nie yg rasa nk join nie.... tp, kena tunggu habes pantang dulu la.... br bole naik moto balik... :-)

    apsal plak nak tggu abis pantang bro..?? Question


    ada sakit sikit... itu loktot (dr.) kata jgn bwk motot lg... tunggu sehat... :-).. insyaAllah...

    Amir

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Amir on Tue Apr 28, 2009 10:55 am

    cdan wrote:
    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    sambungan aku pulak.... aku dan krijauan pegi menghala ke bukit jalil sebab krijauan nak jumper bapak dier dkt sri petaling... lepas dah sampai ke tempat yang ditujui aku balik lone ranger racing dgn 125wave india couple.... esok pagi nyer pegi dusun tua balik dari dusun tua aku racing dgn rxz cikgu hewheheh

    wave125 pown nk titik ker? igt td 125z.. hehe

    carlnain

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by carlnain on Tue Apr 28, 2009 11:01 am

    Amir wrote:
    cdan wrote:
    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    sambungan aku pulak.... aku dan krijauan pegi menghala ke bukit jalil sebab krijauan nak jumper bapak dier dkt sri petaling... lepas dah sampai ke tempat yang ditujui aku balik lone ranger racing dgn 125wave india couple.... esok pagi nyer pegi dusun tua balik dari dusun tua aku racing dgn rxz cikgu hewheheh

    wave125 pown nk titik ker? igt td 125z.. hehe

    125z la bro....dia memotong secara merbahaya aku ngan bro noor kejarla .
    kasi impit kiri kanan terus slow mamat 2 . yeks aje lebih .
    bila dah sebelah2 x mau lak dia tarik2 clutch. last2 aku tersasar dari tol kajang.
    masuk tol bangi .

    Amir

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Amir on Tue Apr 28, 2009 11:05 am

    cdan wrote:
    ali_wng wrote:
    where wrote:
    cdan wrote:aduiyai... aku mmg nak pogi nak wat mcm mano... klu waktu malam susah gile aku nak keluar... kecuali pegi kedai mamak dgn pegi kelas malam...
    bagus.. tkyah turun TTS ni kalau ade hal pelajaran.
    pelajaran lagi penting dari TTS,konboi n xtvt2 lain. kui3
    da abih skolah baru join semua ni.

    yang penting,ko jgn lupe pkai tshert kips kat skolah sudah.keh keh keh What a Face Razz
    jgan repeat paper banyak2 kali... huhu....

    ader aper aper maksud ker nie ali weng hehehe.... semalam aku racing ngan cikgu aku dari dusun tua hingga ke hussein onn.... cikgu aku naik rxz.... atas berkat ilmu yang aku belajar pada hari sabtu dan di praktik kan di klawang aku dah boleh kona baring dgn sonang itu pown ader bantuan kawan aku duduk dkt belakang hehehe

    -ader ker sistem repeat paper kt skolah? kalo kt kolej ader ar..
    --Wa.. cdan.. da pndai kona baring... jgn sampai terlentang sudah... hehe.. jauhkan2..

    Amir

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Amir on Tue Apr 28, 2009 11:10 am

    carlnain wrote:
    Amir wrote:
    cdan wrote:
    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    sambungan aku pulak.... aku dan krijauan pegi menghala ke bukit jalil sebab krijauan nak jumper bapak dier dkt sri petaling... lepas dah sampai ke tempat yang ditujui aku balik lone ranger racing dgn 125wave india couple.... esok pagi nyer pegi dusun tua balik dari dusun tua aku racing dgn rxz cikgu hewheheh

    wave125 pown nk titik ker? igt td 125z.. hehe

    125z la bro....dia memotong secara merbahaya aku ngan bro noor kejarla .
    kasi impit kiri kanan terus slow mamat 2 . yeks aje lebih .
    bila dah sebelah2 x mau lak dia tarik2 clutch. last2 aku tersasar dari tol kajang.
    masuk tol bangi .

    err.. yg 125z tu mmg yg bro ngn bro noor kejar.. nih yang wave125 tuh.. cdan la bro...

    Azroy

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Azroy on Tue Apr 28, 2009 11:14 am

    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    Pembetulan.. aku tidak layak digelar SIFOO lagi.. Exclamation masih dalam pembelajaran.. rabbit Wink kalau aku dah tahap sifoo, aku tak main motor lagi.. macam WHARE.. dia layak digelar sifoo.. Muahahaha... jangan marah WHARE.. Salam sikettt.. Sayang sekali Jentera Azzo bermasaalah.. kalau tidak korang blh tgk kehebatan dia meleper..

    SIFOO Whare, SIFOO Is, DEWA 64, KURT dan Racing Neard.. aku teringin nak jadi macam dia org.. bounce bounce

    Amir

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Amir on Tue Apr 28, 2009 12:10 pm

    Azroy wrote:
    kipas wrote:mmg gempak abis mlm tuh...bayangkan...dr pg kluar gelap balik pon gelap...pagi2 dah gerak pegi tol bangi...org first lak tuh yg sampai...siap terlajak 3 kali...buat malu jer...pas tuh...dgr advance riding sampai ptg...balik2 lalu klawang...moto pancit plak...helmet jatuh mase paking...tgh bawak pegi kedai nak tukar tiub terbang pulak visor arc aku tuh...dah klakar plak aku tgk...pegi tukar tiub...gerak klawang naik stage three temp tibe2 ok...ape lg blasah la kaw2...tp kabreta tak setting ngam...tiga gear kebawah jer yg sedap...pas tuh moto azzo plug kong plak...nampak minyak macam lebih jer...plug itam...maklom lah dah dua bulan tak idop sbb repair kat kedai bersepah kat klawang dua bulan lepas...seb baik si billy ader plug spare...nak bukak plug pulak susah...(elok biar sejuk dulu moto tuh baru bukak plug sbb ditakuti trip plug boleh loose)...gelap punyer pasal buat jugak cepat2...(takot LC itam ajak main)...tp kiter ader sifu baru klawang la...atok laju giler dpn aku...tak dpt aku kejar...lak tuh enset dier kat cdan plak...risau aku si atok ni laju2...dah la tgh magrib...pas tuh turun stage 1...gelap gelita...moto aku tuh dah la lampu kurang terang...pas tuh lampu jauh pon suluh dkt...seb baik tak masuk longkang...awin tau la...dier blakang aku...seb baik lampu dier terang...siap suluh bukit lg...(nanti moto aku ejas bg suluh bukit)...patot la si azzo cakap dier pernah naik klawang malam2...kalo moto aku pon aku tak kisah kalo lampu suloh bukit cam tuh...pas tuh sampai jer petronas hulu langat azzo setting kabreta dier sket...then kitorg terus ke TTS bangi...pergh...mmg best...belambak2..mcm tts kat putrajaya plak...yg best nyer bile jer wadin sampai sume org sorak...vote for moto oren...yg si carlnain sempat main ngan 125 z kat highway...masing2 mase ker TTS bangi ssume merembat 180...moto aku jer cam sipot...k sekian...hahaha macam karangan...sume yg hadir diTTS bangi diucap terima kasih daun keladi lain hari boleh turun lg...maner yg tak turun mmg rugi...

    Pembetulan.. aku tidak layak digelar SIFOO lagi.. Exclamation masih dalam pembelajaran.. rabbit Wink kalau aku dah tahap sifoo, aku tak main motor lagi.. macam WHARE.. dia layak digelar sifoo.. Muahahaha... jangan marah WHARE.. Salam sikettt.. Sayang sekali Jentera Azzo bermasaalah.. kalau tidak korang blh tgk kehebatan dia meleper..

    SIFOO Whare, SIFOO Is, DEWA 64, KURT dan Racing Neard.. aku teringin nak jadi macam dia org.. bounce bounce

    x layak digelar sifoo lg.. tp niat tuh da der kan kan?? x lame lg ar tuh... hehe

    skido

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by skido on Tue Apr 28, 2009 12:15 pm

    yeay aku dpt tgk mase time nak balik tuh..mmg handal..
    masuk highway SKVE..terus hilang,sup sap..macam lipas kudung..jebon katekan..
    huhuhu jangan marah azzo..tuh skrip cite P.Ramlee..

    cdan

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by cdan on Tue Apr 28, 2009 12:24 pm

    Amir wrote:
    cdan wrote:
    ali_wng wrote:
    where wrote:
    cdan wrote:aduiyai... aku mmg nak pogi nak wat mcm mano... klu waktu malam susah gile aku nak keluar... kecuali pegi kedai mamak dgn pegi kelas malam...
    bagus.. tkyah turun TTS ni kalau ade hal pelajaran.
    pelajaran lagi penting dari TTS,konboi n xtvt2 lain. kui3
    da abih skolah baru join semua ni.

    yang penting,ko jgn lupe pkai tshert kips kat skolah sudah.keh keh keh What a Face Razz
    jgan repeat paper banyak2 kali... huhu....

    ader aper aper maksud ker nie ali weng hehehe.... semalam aku racing ngan cikgu aku dari dusun tua hingga ke hussein onn.... cikgu aku naik rxz.... atas berkat ilmu yang aku belajar pada hari sabtu dan di praktik kan di klawang aku dah boleh kona baring dgn sonang itu pown ader bantuan kawan aku duduk dkt belakang hehehe

    -ader ker sistem repeat paper kt skolah? kalo kt kolej ader ar..
    --Wa.. cdan.. da pndai kona baring... jgn sampai terlentang sudah... hehe.. jauhkan2..

    wave 125... dier bakar depan aku aper lagi aku potong kaw kaw punyer.... makwe dier marah dkt pakwe sbb kalah hahahah

    deen325

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by deen325 on Tue Apr 28, 2009 12:34 pm

    Tunjuk Ajar Ku Sifu...

    wadin

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by wadin on Tue Apr 28, 2009 2:22 pm

    salam...
    bangi kopitiam ... memang happening...
    aku balik dgn kipas. nasib balik awal. dekat mrr2 roadblok secara besar besaran...keluar tv beb...
    apa apa motor aku standard dan tak lawa Laughing

    Kita perlu ramai member utk turun tts lagiii
    mungkin buat tts waktu siang, supaya ramai yg boleh turun:). terutama yg memerlukan lesen . Laughing

    serangga jalanan

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by serangga jalanan on Tue Apr 28, 2009 5:57 pm

    wadin wrote:salam...
    bangi kopitiam ... memang happening...
    aku balik dgn kipas. nasib balik awal. dekat mrr2 roadblok secara besar besaran...keluar tv beb...
    apa apa motor aku standard dan tak lawa Laughing

    Kita perlu ramai member utk turun tts lagiii
    mungkin buat tts waktu siang, supaya ramai yg boleh turun:). terutama yg memerlukan lesen . Laughing

    ape ade hal ngn roadblock tu...diorg kompom xkn tahan ko la wadin...tgk moto ko pn diorg da tau mmg xbleh lari laju...apatah lg nk merempit...so jgn bimbang psl roadblock tu wadin...polis akan paham Laughing Laughing Laughing

    Amir

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Amir on Tue Apr 28, 2009 6:24 pm

    cdan wrote:
    Amir wrote:
    cdan wrote:
    ali_wng wrote:
    where wrote:
    cdan wrote:aduiyai... aku mmg nak pogi nak wat mcm mano... klu waktu malam susah gile aku nak keluar... kecuali pegi kedai mamak dgn pegi kelas malam...
    bagus.. tkyah turun TTS ni kalau ade hal pelajaran.
    pelajaran lagi penting dari TTS,konboi n xtvt2 lain. kui3
    da abih skolah baru join semua ni.

    yang penting,ko jgn lupe pkai tshert kips kat skolah sudah.keh keh keh What a Face Razz
    jgan repeat paper banyak2 kali... huhu....

    ader aper aper maksud ker nie ali weng hehehe.... semalam aku racing ngan cikgu aku dari dusun tua hingga ke hussein onn.... cikgu aku naik rxz.... atas berkat ilmu yang aku belajar pada hari sabtu dan di praktik kan di klawang aku dah boleh kona baring dgn sonang itu pown ader bantuan kawan aku duduk dkt belakang hehehe

    -ader ker sistem repeat paper kt skolah? kalo kt kolej ader ar..
    --Wa.. cdan.. da pndai kona baring... jgn sampai terlentang sudah... hehe.. jauhkan2..

    wave 125... dier bakar depan aku aper lagi aku potong kaw kaw punyer.... makwe dier marah dkt pakwe sbb kalah hahahah

    haha hebat ko siap leh layan drama sambil memotong... huhu dasat2..

    deen325

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by deen325 on Tue Apr 28, 2009 7:24 pm

    apa mau takut ngan itu road blok>>???

    kan semua kippers cukup atas bawah...
    luar dan dalam???

    tak gitu bro....

    Safety first..
    Patuhi Undang2...

    cdan

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by cdan on Tue Apr 28, 2009 7:31 pm

    wadin wrote:salam...
    bangi kopitiam ... memang happening...
    aku balik dgn kipas. nasib balik awal. dekat mrr2 roadblok secara besar besaran...keluar tv beb...
    apa apa motor aku standard dan tak lawa Laughing

    Kita perlu ramai member utk turun tts lagiii
    mungkin buat tts waktu siang, supaya ramai yg boleh turun:). terutama yg memerlukan lesen . Laughing

    aku setuju terutama mcm aku nie... pas kluar dari pagi sampai sebelum maghrib.... lepas maghrib kena bagi alasan yg baik punyer....

    ranjau_berduri

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by ranjau_berduri on Wed Apr 29, 2009 8:55 am

    deen325 wrote:apa mau takut ngan itu road blok>>???

    kan semua kippers cukup atas bawah...
    luar dan dalam???

    tak gitu bro....

    Safety first..
    Patuhi Undang2...

    huhu... bab roadblock yg grun ni...... Sad

    serangga jalanan

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by serangga jalanan on Wed Apr 29, 2009 9:29 pm

    ali_wng wrote:
    deen325 wrote:apa mau takut ngan itu road blok>>???

    kan semua kippers cukup atas bawah...
    luar dan dalam???

    tak gitu bro....

    Safety first..
    Patuhi Undang2...

    huhu... bab roadblock yg grun ni...... Sad

    haaaa...tu la...cabot lg side miror tu...kn da xsedap ati kalu kuar jln2... Razz

    ranjau_berduri

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by ranjau_berduri on Thu Apr 30, 2009 8:57 am

    Bukan cabut... tapi tertanggal... Masa kat highway aritu... Razz Razz
    Pepun dalam poket mesti mau ade duit nak bayar saman... hehehe... tongue

    deen325

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by deen325 on Thu Apr 30, 2009 10:17 am

    ali_wng wrote:Bukan cabut... tapi tertanggal... Masa kat highway aritu... Razz Razz
    Pepun dalam poket mesti mau ade duit nak bayar saman... hehehe... tongue

    tu lahh.. kawan dah ckp..
    safety first..
    bawa moto tu jgn laju sangat.. takat pulas abis ajer...
    heheh..

    kan dah tanggal..

    awin

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by awin on Thu Apr 30, 2009 12:24 pm

    baru la moto rentung xde side mirror.. klu bole cabut skali signal sume.. hahahhaa Twisted Evil Twisted Evil

    Sponsored content

    Re: TTS Bangi Kopitiam (paling meriah setakat ni)

    Post by Sponsored content Today at 11:56 am


      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 11:56 am