Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Share
    avatar
    khor

    Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by khor on Tue Aug 17, 2010 10:49 pm

    Untuk yg gila mee goreng boleh cuba gerai-gerai ni semua kat penang, garanti sedap, dalam senarai top 5.... money back if not satisfied!!
    jom kita ajak kippers pi try ramai-ramai..! Razz

    http://www.foodpromotions.com.my/2009/12/favourite-5-mee-goreng-in-penang.html

    avatar
    pcq5913

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by pcq5913 on Wed Aug 18, 2010 10:22 am

    khor wrote:Untuk yg gila mee goreng boleh cuba gerai-gerai ni semua kat penang, garanti sedap, dalam senarai top 5.... money back if not satisfied!!
    jom kita ajak kippers pi try ramai-ramai..! Razz

    http://www.foodpromotions.com.my/2009/12/favourite-5-mee-goreng-in-penang.html


    cadangan yg baik.. bulan 10 nanti kan ada ride ke penang.. boleh pekena mee ni huhuhu
    avatar
    doctor kura-kura

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by doctor kura-kura on Wed Aug 18, 2010 11:56 am

    pcq5913 wrote:
    khor wrote:Untuk yg gila mee goreng boleh cuba gerai-gerai ni semua kat penang, garanti sedap, dalam senarai top 5.... money back if not satisfied!!
    jom kita ajak kippers pi try ramai-ramai..! Razz

    http://www.foodpromotions.com.my/2009/12/favourite-5-mee-goreng-in-penang.html


    cadangan yg baik.. bulan 10 nanti kan ada ride ke penang.. boleh pekena mee ni huhuhu


    khor, kejap lagi boleh g makan..yg padang kota nya the Best la..
    avatar
    khor

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by khor on Wed Aug 18, 2010 7:32 pm

    ha..ha.. boleh, anytime bro, just give me a call.. pasal mee goreng ni i memang gila.. tak bagi chan la..!
    avatar
    zampd

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by zampd on Wed Aug 18, 2010 10:57 pm

    pasal mee goreng ni aku pantang sikit...............pantang jumpa......kurang2 mau 2 pinggan............heh heh heh..............
    avatar
    zalie78

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by zalie78 on Wed Aug 18, 2010 11:54 pm

    hahahaha bro zampd..mmg pantang jumpa mee goreng mamak....sedap hingga menjilat jari
    avatar
    khor

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by khor on Fri May 13, 2011 10:57 pm

    hello kippers utara semua.. bila nak pi kena mee goreng famos kat pg ni?? Razz
    avatar
    Khaza

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by Khaza on Fri May 13, 2011 11:09 pm

    Aku orait je..
    Kalau ada aktiviti mee goreng,roger2 la ye..
    avatar
    PKD9977

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by PKD9977 on Fri Jun 10, 2011 3:26 am

    aik sunyi ja..................
    avatar
    pokokpalasss

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by pokokpalasss on Fri Jun 10, 2011 11:07 am

    salam.....

    habaq mai la bila nak pekena mee mamak tuh....leh join sekali...huhuhuhuu
    avatar
    khor

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by khor on Fri Jun 10, 2011 7:54 pm

    boleh bro.. bila nak pi pun boleh.. tak payah ramai2.. 3,4 bijik pun jadi la..makan mee goreng je ha..ha.. Laughing
    avatar
    PKD9977

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by PKD9977 on Fri Jun 10, 2011 9:54 pm

    nk tgg ramai mmg x jadi, dah pokui mna yg ada dulu.......
    boleh knai2.......

    Sponsored content

    Re: Jom pekena mee goreng famous kat penang!!

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Thu Mar 30, 2017 12:41 pm