Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    salam perkenalan

    Share

    pellyhijau

    salam perkenalan

    Post by pellyhijau on Fri Nov 12, 2010 3:13 am

    salam semua.. saya fadzlie, nama dalam forum PELLYHIJAU, saya orang baru dlam club ni..
    mana2 yang salah tu, tolong2 la tunjuk kan..

    lokasi saya damansara..

    Guest
    Guest

    Re: salam perkenalan

    Post by Guest on Fri Nov 12, 2010 10:49 am

    welkam to da club. Very Happy

    mal 5190

    Re: salam perkenalan

    Post by mal 5190 on Sat Nov 13, 2010 3:13 am

    pellyhijau wrote:salam semua.. saya fadzlie, nama dalam forum PELLYHIJAU, saya orang baru dlam club ni..
    mana2 yang salah tu, tolong2 la tunjuk kan..

    lokasi saya damansara..
    welcome to the club pelly..ni aku mal.. cheers cheers cheers

    alldisc

    Re: salam perkenalan

    Post by alldisc on Sat Nov 13, 2010 7:09 am

    welkam to the club. aku alldisc. kat fesbuk pun alldisc.

    tapi aku tak pakai kips model baru. model yg sangat lama... org tak byk duit lerr.. jadi, jgn tanya aku mcm2.... ha ha ha! aku tak tahu!! hahahhaha

    ryuganz

    Re: salam perkenalan

    Post by ryuganz on Sat Nov 13, 2010 9:02 am

    alldisc wrote:welkam to the club. aku alldisc. kat fesbuk pun alldisc.

    tapi aku tak pakai kips model baru. model yg sangat lama... org tak byk duit lerr.. jadi, jgn tanya aku mcm2.... ha ha ha! aku tak tahu!! hahahhaha

    jgn cakap gitu slalu bro.tu doa tu. rezeki tu insya'Allah ada.huhu

    Welcome To Da Club, bro Pelly Smile

    kurt2812

    Re: salam perkenalan

    Post by kurt2812 on Sat Nov 13, 2010 3:46 pm

    welcome bro!! enjoy your ride!!

    syafiq

    Re: salam perkenalan

    Post by syafiq on Mon Dec 06, 2010 12:43 am

    salam aku bru lg...mntak tunjuk ajar ye...kalo ad event ap gtaw la ak...k.tq otai2...

    pellyhijau

    Re: salam perkenalan

    Post by pellyhijau on Thu Dec 09, 2010 3:37 am

    thanks to all.. mana2 yg salah tu mntk2 la dibetulkan..

    tungau hikmat

    Re: salam perkenalan

    Post by tungau hikmat on Mon Dec 20, 2010 10:54 am

    pellyhijau wrote:salam semua.. saya fadzlie, nama dalam forum PELLYHIJAU, saya orang baru dlam club ni..
    mana2 yang salah tu, tolong2 la tunjuk kan..

    lokasi saya damansara..

    salam bro..saya pun orang baru dalam forum ni..

    Sponsored content

    Re: salam perkenalan

    Post by Sponsored content Today at 9:05 am


      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 9:05 am