Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    sihat pasti sakit

    Share

    asrolsani

    sihat pasti sakit

    Post by asrolsani on Wed Mar 16, 2011 8:59 pm

    salam,
    adakah anda yakin anda akan sihat sampai ke hari tua?
    tahukah anda kos perubatan jika anda dimasukkan ke wad swasta?
    tahukah berapa kos pembedahan bagi 'bypass' utk sakit jantung?
    bolehkah anda tanggung?
    dulu aku masuk spital kerana jangkitan paru2 dah kena RM3,000++
    anak aku pun duduk 3mlm kena RM3,000++
    nasib baik tak kena bayar pakai duit sendiri...
    kalau tak...

    penyelesaian

    MAA takaful smartmedic 100



    berapa sebulan?
    RM1,000?

    RM2,000?

    tak lah

    serendah RM50 je (Ikut umur dan plan ye)



    Anda adalah ketua keluarga?
    wife anda tak kerja?
    kalau anda lumpuh (sbb eksiden ke apa ke) ataupun mati...
    sapa nak bayar hutang?
    sapa nak bagi makan anak bini yg tak keje tuh?

    buatler bekalan untuk mereka...
    buat ler insurans/takaful...





    kipas

    Re: sihat pasti sakit

    Post by kipas on Wed Aug 10, 2011 6:40 pm

    rm50 hengget jer..murah..berbaloi ambil nih...


    _________________
    12/10/2008 dr kiri:skido,ali weng,koboi gurun,azzo,kipas,lumin,chokey

    22/01/2012 http://kips.forumotions.net/t2447-1st-tts-siang-2012-di-putrajaya-22-january-2012

      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 9:06 am