Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Salam Perkenalan

    Share

    ketupat

    Salam Perkenalan

    Post by ketupat on Fri Apr 01, 2011 5:53 pm

    Assalamualaikum Semua..

    Terlebih dulu nak mintak maaf dari admin sebab dah buat posting sebelum memperkenalkan diri...bukan ape, teruja sgt tengok forum ni...mcm ramai otai2 kips kat sini...tu yang tak sabar2 nk mintak tolong..

    Saya baru je terjumpa forum ni.Semalam tgh search pasal spesifikasi motor kips, terjumpa lak forum ni..terus register.Saya ada motor kips 1st model, tapi mengalami sedikit masalah...sebab tu nak mintak tolong ngan otai2 kat sini...

    Nama saya Remy, asal dari Kelantan, tapi menetap kat Selangor...sekarang tinggal kat Meru, Klang.

    Saya ade masalah sikit pasal motor kips saya...harap semua dapat menbantu...sila lihat thread saya ni
    http://kips.forumotions.net/t1831-kips-first-model-coil-plug

    Selamat Berkenalan.


    nekman

    Re: Salam Perkenalan

    Post by nekman on Fri Apr 01, 2011 7:59 pm

    Ohh.. Orang klang, kat situ bukan ade kapar motor ke? Pemes juga dengan barang2 KIPS lama..
    KIPS lama tak pakai cdi.. Sebab tak ramai kat sini pakai moto yang sama.. Sebab tuh tak leh nak comment..
    Kena sabo lar tunggu jawapan ye..
    Welcome ke forum KIPS

    kingslayer

    Re: Salam Perkenalan

    Post by kingslayer on Mon Apr 04, 2011 10:19 am

    welcome on board..

    ketupat

    Re: Salam Perkenalan

    Post by ketupat on Wed Apr 06, 2011 6:12 pm

    nekman wrote:Ohh.. Orang klang, kat situ bukan ade kapar motor ke? Pemes juga dengan barang2 KIPS lama..
    KIPS lama tak pakai cdi.. Sebab tak ramai kat sini pakai moto yang sama.. Sebab tuh tak leh nak comment..
    Kena sabo lar tunggu jawapan ye..
    Welcome ke forum KIPS

    Sbnrnya baru pindah kat Klang...sblom ni duk Shah Alam.Tak biasa lg area situ...nanti la try ushar kapar motor tu...mmg btol motor kips lama tak pakai cdi...plug coil sama ngan Suzuki RC...abg wadin yg bgtau...dah test dh..mmg dah idup motor tu...trima kasih byk2 kat abg wadin..

    Sponsored content

    Re: Salam Perkenalan

    Post by Sponsored content Today at 6:03 am


      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 6:03 am