Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    KRR tersadai..

    Share
    avatar
    Matthew

    KRR tersadai..

    Post by Matthew on Sat May 28, 2011 3:40 pm


    Dah dua hari aku perasan ade KRR warna unggu standard ni tersadai kt tepi highway melalui tol kuching ke Sungai Buloh ade tak siapa2 dari forum ni yang punya?? Question
    avatar
    turbonoshayabusa

    Re: KRR tersadai..

    Post by turbonoshayabusa on Sat May 28, 2011 5:28 pm

    Any block left in the bike? Hahahahahahaha!
    avatar
    Matthew

    Re: KRR tersadai..

    Post by Matthew on Sat May 28, 2011 5:38 pm


    Bike in per perfect condition just in locked positionla..oooooooo aiming blockka will make u your 15th block in your colection then hahahaha What a Face
    avatar
    nazmiaspolar

    Re: KRR tersadai..

    Post by nazmiaspolar on Sat May 28, 2011 9:34 pm

    Matthew wrote:
    Dah dua hari aku perasan ade KRR warna unggu standard ni tersadai kt tepi highway melalui tol kuching ke Sungai Buloh ade tak siapa2 dari forum ni yang punya?? Question


    tol kuching ke sungai buloh??mane tu?MRR2?
    avatar
    Matthew

    Re: KRR tersadai..

    Post by Matthew on Sat May 28, 2011 10:10 pm

    Melalui jalan duta lepas tu masuk melalui lebuhraya lebuh selatan ke sungai buloh le..
    avatar
    kick_ingoal

    Re: KRR tersadai..

    Post by kick_ingoal on Sun May 29, 2011 1:55 am

    Tu kat highway PLUS la.
    Aku pon ada perasan tadi masa nak p KL.
    Nampak parking cantik ja,double stand lagi Laughing
    avatar
    turbonoshayabusa

    Re: KRR tersadai..

    Post by turbonoshayabusa on Mon May 30, 2011 2:22 pm

    So anyone free 3am tonight? Hahahahaahhahahaha!
    avatar
    nazmiaspolar

    Re: KRR tersadai..

    Post by nazmiaspolar on Mon May 30, 2011 2:45 pm

    ooohh jahatnye korang ni..hahaha

    Sponsored content

    Re: KRR tersadai..

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Apr 24, 2017 1:45 am