Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Motot aku kena curi kat selayang

    Share

    makaii

    Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Tue Aug 02, 2011 5:37 am

    salam..

    Berita sedih,KIPS aku baru je kena curi 12.20am td semasa aku tgh solat.. Dgr bunyik alarm,lepas solat tgk dah xde..

    harap kawan2 bole tolong perhatikan kot2 la ada rezeki jumpa balik..

    Kawasaki KIPS Biru
    Plate WVG 587
    Ada sticker Amsoil fairing kanan
    Ada sticker JKJR hijau kat madgad

    Kecurian di Selayang Prima..


    Terima kasih byk2..

    zenkage

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by zenkage on Wed Aug 03, 2011 1:01 am

    takziah bro.....harap bro bersabar k.....

    hkm

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by hkm on Wed Aug 03, 2011 5:05 pm

    takziah bro..banyakkan bersabar..

    hazel

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by hazel on Thu Aug 04, 2011 12:51 pm

    makaii wrote:salam..

    Berita sedih,KIPS aku baru je kena curi 12.20am td semasa aku tgh solat.. Dgr bunyik alarm,lepas solat tgk dah xde..

    harap kawan2 bole tolong perhatikan kot2 la ada rezeki jumpa balik..

    Kawasaki KIPS Biru
    Plate WVG 587
    Ada sticker Amsoil fairing kanan
    Ada sticker JKJR hijau kat madgad

    Kecurian di Selayang Prima..


    Terima kasih byk2..



    pergh..baru lg moto tue...WVG..sabar, ada hikmh di sebalik setiap kejadian..

    mungkin xda rezeki kat moto nie insyaallah dapat moto lagi baik..amiiiinnn...

    dah habis pntang lom?dah penah tarik lom?

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Thu Aug 04, 2011 7:06 pm

    mileage dah 8764km last aku cek.. dah bawak p kola terengganu,hatyai,penang.. hehe..

    sedap skit la hati sbb at least da bwk merata..

    hazel

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by hazel on Thu Aug 04, 2011 7:50 pm

    owh..bagus la..at least hang sempat merasa gak la MADU moto tue ek..hehehehe

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Fri Aug 05, 2011 1:24 am

    tapi pedihnya tetap terasa bila tgk botol2 2T kat uma nih.. adehh..

    hazel

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by hazel on Fri Aug 05, 2011 1:29 am

    makaii wrote:tapi pedihnya tetap terasa bila tgk botol2 2T kat uma nih.. adehh..

    botol tue ada isi ak dalamnya??
    kalo ada, aku sebagai pengguna kips, ingin meringankan beban di hati hang tue, dengan ikhlasnya snggup menerima pemberian 2t secara percuma dari hang...hehehehhe

    kalo kosong bek buang jer..nguhuhuhu

    Matthew

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by Matthew on Fri Aug 05, 2011 2:32 am

    makaii wrote:salam..

    Berita sedih,KIPS aku baru je kena curi 12.20am td semasa aku tgh solat.. Dgr bunyik alarm,lepas solat tgk dah xde..

    harap kawan2 bole tolong perhatikan kot2 la ada rezeki jumpa balik..

    Kawasaki KIPS Biru
    Plate WVG 587
    Ada sticker Amsoil fairing kanan
    Ada sticker JKJR hijau kat madgad

    Kecurian di Selayang Prima..


    Terima kasih byk2..

    Bro bawak bertenang bro...memmang tak bole pakai punya pencuri pasti dia akan rasakan penangan mencuri macam ni.. No

    shinichi_1412

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by shinichi_1412 on Fri Aug 05, 2011 11:11 am

    takziah bro,,,,haish,takot la plak nak kluar mnoto ni,,aku dala duk cheras,,,,,nak2 raye nak dekat ni,,,,adoi,,,,,loan ak dalam proses lg nih,,,,,kalo ade rezki,sbelum raye klua la,,,,,mintak2 ade la rezeki,,,,,mmg ak wat g blik keje jela moto ni,kalao bawak bjalan,ak pelok doplopat jam,x lekang,,,kalo nak tinggal,bia ade depan mate,xpun sbelah ngn pokgad,,,,haish,,,riso2,,,,

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Fri Aug 05, 2011 12:58 pm

    2T penuh lagi,aku beli satu carton terus dapat harga best,tapi apalah guna semua ni lagi.. uh uh..

    hazel

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by hazel on Sat Aug 06, 2011 12:09 pm

    peh..2T brand apa?

    centeng

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by centeng on Sat Aug 06, 2011 1:27 pm

    takziah bro.... bersabar ya..

    PCK4554

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by PCK4554 on Sat Aug 06, 2011 2:41 pm

    takziah la makaii..
    aku pon heran...moto ni jadi panas mendadak slps rxz xkuar dh...
    panaz gak..mmg tgu masa nk rembat ja penyangak moto ni...moto aku pon dah 2 kali org cuba...nasib bek umoq panjang...sabaq la makaii...

    zenkage

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by zenkage on Sat Aug 06, 2011 11:18 pm

    Rasa2 aku......
    Mat Rempit sengkek beli kips buat rempit,wheelie2 and whatever stupid things they do.Pastu bila jatuh or accident x mampu beli sparepart ori so mula la start tibai2 ni......ish

    Matthew

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by Matthew on Wed Aug 10, 2011 12:01 am

    zenkage wrote:Rasa2 aku......
    Mat Rempit sengkek beli kips buat rempit,wheelie2 and whatever stupid things they do.Pastu bila jatuh or accident x mampu beli sparepart ori so mula la start tibai2 ni......ish

    Memmang tak boleh pakaila..sebanyak mane member kips join semangkin tu lah pencuri buta hal...tak boleh pakai.... Mad

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Sun Oct 09, 2011 11:42 pm

    hmm.. insuran pulak buat hal.. adoii.. celaka betulla pencurik nih.. bukan takat mencuri,menyusahkan org!

    bro hazel,aku beli 2T Silkolene Comp2Injector.. da xpakai.. motot da xde.. sapa mao
    amekla aku jual RM15 je sebotol.. beli RM32 sebotoi..

    abglipanz

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by abglipanz on Tue Oct 11, 2011 12:30 pm

    Sbr bro.. Ada hikmah la tu... Area slayang tu mmg agk panas2 suam sket la... aku area kt situ kot pegi mana2 mmg mata slalu melilau...

    jed4030

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by jed4030 on Tue Oct 11, 2011 5:48 pm

    salam aku baru join harap dapat beri tunjuk ajar bro2 sekalian

    Matthew

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by Matthew on Tue Oct 11, 2011 6:14 pm

    jed4030 wrote:salam aku baru join harap dapat beri tunjuk ajar bro2 sekalian

    Bro pegi introduction page dan kenalkan diri baru semua kenal.. Arrow

    abglipanz

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by abglipanz on Wed Oct 12, 2011 1:21 pm

    Matthew wrote:
    jed4030 wrote:salam aku baru join harap dapat beri tunjuk ajar bro2 sekalian

    Bro pegi introduction page dan kenalkan diri baru semua kenal.. Arrow


    Betol Betol Betol... Very Happy

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Fri Oct 28, 2011 9:27 pm

    2T & gear oil da abes jual.. tenkiu kippers.. sakit hati je tgk,motot da xde.. demit..


    insuran xdpt lagi.. double demit..

    Matthew

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by Matthew on Sat Oct 29, 2011 12:08 am

    makaii wrote:2T & gear oil da abes jual.. tenkiu kippers.. sakit hati je tgk,motot da xde.. demit..


    insuran xdpt lagi.. double demit..

    Amsoil dah abis maka moto besar comingla tuuu jangan bimbang broooo What a Face

    makaii

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by makaii on Sat Oct 29, 2011 1:29 am

    amsoil ada lagi.. hehehe..

    InsyAllah,Aminn~ moto besar slurpsss~

    Sponsored content

    Re: Motot aku kena curi kat selayang

    Post by Sponsored content Today at 4:08 pm

      Similar topics

      -

      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 4:08 pm