Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Jus to Say Hi...^^

    Share

    asn198

    Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Tue Aug 16, 2011 9:10 pm

    Hi guys,nice to meet ya all...I'm new here...Just get my 150SE 5days ago... Laughing Laughing Laughing
    So happy...so,hope can know more about more my bike if there's any problem occur and bro here can b a good help(So far ok,jz kinda hard 2hard smtm...Ninja habit huh...? Surprised Surprised Surprised )
    Of course,2share some info oso if i know...
    In short,nice 2 meet ya all n hv a nice day ya... Wink Wink Wink

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Fri Aug 19, 2011 5:37 am

    asn198 wrote:Hi guys,nice to meet ya all...I'm new here...Just get my 150SE 5days ago... Laughing Laughing Laughing
    So happy...so,hope can know more about more my bike if there's any problem occur and bro here can b a good help(So far ok,jz kinda hard 2hard smtm...Ninja habit huh...? Surprised Surprised Surprised )
    Of course,2share some info oso if i know...
    In short,nice 2 meet ya all n hv a nice day ya... Wink Wink Wink

    Hey ya bro..welcom to KIPS family..you havent intro yourself at the main page so all will get to know you better, wher you staying at bro??


    Last edited by Matthew on Fri Aug 19, 2011 7:06 am; edited 1 time in total

    zenkage

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by zenkage on Fri Aug 19, 2011 6:56 am

    Welcome Smile

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Fri Aug 19, 2011 7:59 am

    zenkage wrote:Welcome Smile

    Whereas my comments is there our bro zenkage will be there too..huhuhu...

    zenkage

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by zenkage on Fri Aug 19, 2011 8:03 am

    hehe we are the last few active member of this forum Smile
    still standing Smile

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Fri Aug 19, 2011 11:47 am

    Bro Matthew : Currently staying in Sentul...^^ Ya,soli,nt familiar with Which Thread u mean n oso quite blur wif the function still...hahaha...
    Bro zenkage :Hehe,thxs bro...nice to meet ya... Wink

    zenkage

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by zenkage on Fri Aug 19, 2011 3:03 pm

    Here's the link to the introduction thread ---> Click Here

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Sat Aug 20, 2011 2:34 am

    zenkage : Alrite,intro done... pirat thxs ya...^^


    zenkage

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by zenkage on Sat Aug 20, 2011 4:13 am

    Hard to start in the morning is a normal thing la bro. pull the choke to start in the morning

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Sun Aug 21, 2011 9:49 pm

    zenkage wrote:Hard to start in the morning is a normal thing la bro. pull the choke to start in the morning

    You guys made the introduction as a bike start in the morning..later when modified no need to worry huhuuuu..

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Mon Aug 22, 2011 2:59 am

    zenkage :alrite,gt it bro...^^
    Matthew :haha,didnt plan to modify it...jz standard enuf...if nt later JPJ kacau kacau... tongue

    tongue

    zenkage

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by zenkage on Mon Aug 22, 2011 6:49 am

    wa nice Katana btw. Japan made ??

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Mon Aug 22, 2011 7:42 am

    zenkage : nope,order from penang...by the way,it wasn' belong to me but my fren...jz borrow it for photo... tongue

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Mon Aug 22, 2011 9:12 am

    asn198 wrote:zenkage : nope,order from penang...by the way,it wasn' belong to me but my fren...jz borrow it for photo... tongue

    wooow..dude..thats a real samurai sword huuh???

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Mon Aug 22, 2011 10:22 am

    Matthew :yup,it's real... Wink

    firdzee

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by firdzee on Sat Oct 22, 2011 10:25 am

    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Sat Oct 22, 2011 3:32 pm

    firdzee wrote:
    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    He,s bike is flying at the moment...huhuhu

    firdzee

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by firdzee on Mon Oct 24, 2011 7:12 am

    hello . i wanna ask , is it true that the Kawasaki ninja KRR zx150 version special edition , have the different type of valve comparing to the normal version ... they said that the special edtion version is faster then the normal . is it true.

    PS:i am newbie Very Happy

    Matthew

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Matthew on Mon Oct 24, 2011 1:54 pm

    firdzee wrote:hello . i wanna ask , is it true that the Kawasaki ninja KRR zx150 version special edition , have the different type of valve comparing to the normal version ... they said that the special edtion version is faster then the normal . is it true.

    PS:i am newbie Very Happy


    Check on this thread ..http://kips.forumotions.net/t2198-beza-sangat-ke-kips-biasa-dengan-special-edition this has already been discussed earlier. Cool

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Tue Oct 25, 2011 5:23 am

    firdzee wrote:
    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    Cool...everything is fine...for the 1st time in my life feel the monster power when power valve is open...exciting man... cheers

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Tue Oct 25, 2011 5:26 am

    Matthew wrote:
    firdzee wrote:
    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    He,s bike is flying at the moment...huhuhu

    haha...fly definately impossible lah bro...bt im able to push the bike to 190km/h in duke highway on nite...oh my god,damn nice...
    (im nt racing,jz 1na rev it 2 test the limit n to burn out the carbon ony... What a Face What a Face What a Face )

    firdzee

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by firdzee on Tue Oct 25, 2011 5:15 pm

    asn198 wrote:
    firdzee wrote:
    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    Cool...everything is fine...for the 1st time in my life feel the monster power when power valve is open...exciting man... cheers

    190km/h it's great affraid . so what kind of version and color is your's...

    asn198

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by asn198 on Wed Oct 26, 2011 6:25 am

    firdzee wrote:
    asn198 wrote:
    firdzee wrote:
    asn198 wrote:Matthew :yup,it's real... Wink

    So how's your bike doing ?

    Cool...everything is fine...for the 1st time in my life feel the monster power when power valve is open...exciting man... cheers

    190km/h it's great affraid . so what kind of version and color is your's...

    ya,i cant believe tat wif totaly factory setting without any modification it would reach the speed of 190km/h..wondering hw much the speed if i change my exchaust... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    mine...?it's zx150 se... Very Happy Very Happy Very Happy

    Sponsored content

    Re: Jus to Say Hi...^^

    Post by Sponsored content Today at 6:12 pm


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 6:12 pm