Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Share

    asrolsani

    BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by asrolsani on Thu Aug 25, 2011 10:49 pm

    free jer... terbuka utk KIPPERS...
    tapi kalau pakai motor lain pun bole join... naik kereta bawak family pon ok..
    Yg penting minat KIPS.... hehe...
    sila datang awal untuk tolong bakar bbq...
    masjid dekat bagi yg nak solat...
    sapa2 yg nak bermalam, sila bagitau... tapi tido atas toto je lah...
    ajak ler ramai2...
    aku buat ala kadar.. kalau tak cukup, mintak maaf ye..
    kalau hujan mcm tahun lepas, kita pindah lokasi ke rumah aku (rumah sewa daaa)

    sila nyatakan kehadiran anda di fb sbb nak budget makanan
    http://www.facebook.com/event.php?eid=209338225787345

    Lokasi: Pantai Bagan Pinang, PD, Depan Golden Straits Villas Beach Resort
    Sila tanya pakcik gugel kalau tak tau


    Last edited by asrolsani on Fri Aug 26, 2011 6:45 am; edited 1 time in total

    Matthew

    Re: BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by Matthew on Thu Aug 25, 2011 11:06 pm

    asrolsani wrote:free jer... terbuka utk KIPPERS...
    tapi kalau pakai motor lain pun bole join... naik kereta bawak family pon ok..
    Yg penting minat KIPS.... hehe...
    sila datang awal untuk tolong bakar bbq...
    masjid dekat bagi yg nak solat...
    sapa2 yg nak bermalam, sila bagitau... tapi tido atas toto je lah...
    ajak ler ramai2...
    aku buat ala kadar.. kalau tak cukup, mintak maaf ye..
    kalau hujan mcm tahun lepas, kita pindah lokasi ke rumah aku (rumah sewa daaa)

    sila nyatakan kehadiran anda di fb sbb nak budget makanan
    http://www.facebook.com/event.php?eid=209338225787345

    Acara ni kat PD ke bang??

    asrolsani

    Re: BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by asrolsani on Fri Aug 26, 2011 6:44 am

    alamak... tak masuk lokasi..
    ye..kat PD..

    Pantai Bagan Pinang, PD, Depan Golden Straits Villas Beach Resort
    Sila tanya pakcik gugel kalau tak tau

    makaii

    Re: BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by makaii on Fri Aug 26, 2011 11:48 am

    alamak bestnya.. maaf xdpt hadir,kena jaga gerai bang.. Best wishes & have a swell good time there..

    paeach

    Re: BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by paeach on Thu Sep 08, 2011 1:51 am

    mari join ramai2..
    mmg syok macam tahun lepas (2010)
    mari tgk gambar2 tahun lepas disini :
    http://kips.forumotions.net/t1371-ride-bbq-raya-di-port-dickson

    cheers cheers cheers cheers

    Sponsored content

    Re: BBQ Raya KIPPERS Part 2 - Saturday, 17/9/2011 · 6:00pm - 11:00pm

    Post by Sponsored content Today at 4:19 am


      Current date/time is Sun Dec 11, 2016 4:19 am