Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    SAlam...

    Share

    mafia19

    SAlam...

    Post by mafia19 on Sat Oct 01, 2011 9:06 pm

    Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    muenr zasjib

    Re: SAlam...

    Post by muenr zasjib on Sat Oct 01, 2011 9:45 pm

    ok .... selamat datang din....kita sama2 orang baru..Very Happy Very Happy

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Sat Oct 01, 2011 9:52 pm

    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    tungau hikmat

    Re: SAlam...

    Post by tungau hikmat on Sat Oct 01, 2011 10:00 pm

    selamat..saya pun orang baru gak bro...

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Sat Oct 01, 2011 10:05 pm

    tungau hikmat wrote:selamat..saya pun orang baru gak bro...

    Selamat datang sekali..bro

    mafia19

    Re: SAlam...

    Post by mafia19 on Mon Oct 03, 2011 1:18 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Tue Oct 04, 2011 9:55 am

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    mafia19

    Re: SAlam...

    Post by mafia19 on Tue Oct 04, 2011 1:34 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Tue Oct 04, 2011 1:39 pm

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    kipas

    Re: SAlam...

    Post by kipas on Tue Oct 04, 2011 3:04 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro
    seri gading ke bukit gading???


    _________________
    12/10/2008 dr kiri:skido,ali weng,koboi gurun,azzo,kipas,lumin,chokey

    22/01/2012 http://kips.forumotions.net/t2447-1st-tts-siang-2012-di-putrajaya-22-january-2012

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Tue Oct 04, 2011 3:16 pm

    kipas wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro
    seri gading ke bukit gading???

    Ade dua sekolah name lain2 ke??

    mafia19

    Re: SAlam...

    Post by mafia19 on Fri Oct 07, 2011 1:23 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    hkm

    Re: SAlam...

    Post by hkm on Fri Oct 07, 2011 1:25 pm

    welcome bro

    kipas

    Re: SAlam...

    Post by kipas on Fri Oct 07, 2011 1:26 pm

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?
    sekali salah da...seri garing bukan seri gading daaa...


    _________________
    12/10/2008 dr kiri:skido,ali weng,koboi gurun,azzo,kipas,lumin,chokey

    22/01/2012 http://kips.forumotions.net/t2447-1st-tts-siang-2012-di-putrajaya-22-january-2012

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Fri Oct 07, 2011 1:52 pm

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???

    abglipanz

    Re: SAlam...

    Post by abglipanz on Sat Oct 08, 2011 12:28 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???


    Welcome.. Welcome...

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Sat Oct 08, 2011 1:22 pm

    abglipanz wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???


    Welcome.. Welcome...

    Nanti boleh lepak dengan Abg lipanz..huhu

    mafia19

    Re: SAlam...

    Post by mafia19 on Sat Oct 08, 2011 7:06 pm

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro

    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???

    Da lame ko dok c2? aku xpenah nmpk lg kips len kat kwsn 2...

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Sat Oct 08, 2011 7:33 pm

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro


    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???

    Da lame ko dok c2? aku xpenah nmpk lg kips len kat kwsn 2...


    Ade line merah je lalu..susah nak nampak laju sangat ...huhuhu...

    gojoil

    Re: SAlam...

    Post by gojoil on Sun Oct 09, 2011 2:26 am

    sesama la kita budak baru..welkam..welkam..sek sri garing tu dulu sekolah aku masa form4.transfer dari sekolah sg.choh lepas PMR.tp tak lama pon dalam 2 minggu jer kat sekolah tu.pas tu aku dapat jer tawaran teknik sg buloh aku terus jer cau cin cau.

    mafia19

    Re: SAlam...

    Post by mafia19 on Mon Oct 10, 2011 10:33 am

    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro


    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???

    Da lame ko dok c2? aku xpenah nmpk lg kips len kat kwsn 2...


    Ade line merah je lalu..susah nak nampak laju sangat ...huhuhu...

    Haha...ok la 2...nnt nmpk line ijau pun sme...org igt pokok pe yg laju sgt 2...haha...standard kips bro bpe laju?

    kipas

    Re: SAlam...

    Post by kipas on Mon Oct 10, 2011 11:33 am

    gojoil wrote:sesama la kita budak baru..welkam..welkam..sek sri garing tu dulu sekolah aku masa form4.transfer dari sekolah sg.choh lepas PMR.tp tak lama pon dalam 2 minggu jer kat sekolah tu.pas tu aku dapat jer tawaran teknik sg buloh aku terus jer cau cin cau.
    teknik sg buloh???sek aku tuh...


    _________________
    12/10/2008 dr kiri:skido,ali weng,koboi gurun,azzo,kipas,lumin,chokey

    22/01/2012 http://kips.forumotions.net/t2447-1st-tts-siang-2012-di-putrajaya-22-january-2012

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Mon Oct 10, 2011 2:01 pm

    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:
    Matthew wrote:
    mafia19 wrote:Hai...aku bru dlm forum ni...nak cri mbr2 kips tuk lepak, konvoi, n mcm2 lg...slamat berkenalan...pggl aku din je...

    Hai din selamat datng ke KIPS forum..rawang area mane?

    Bandar rawang bro...

    Jauh dari pekan rawang ke??

    Dekat je...kat dgn kilang simen...umah aku kat dgn sek yg ada kat tepi jln...

    Kalau Sek Seri Gading tu dekatlah...Bro


    Seri garing...umah aku kat area dalam 2...ko dok mne?

    Garing Permai???

    Da lame ko dok c2? aku xpenah nmpk lg kips len kat kwsn 2...


    Ade line merah je lalu..susah nak nampak laju sangat ...huhuhu...

    Haha...ok la 2...nnt nmpk line ijau pun sme...org igt pokok pe yg laju sgt 2...haha...standard kips bro bpe laju?

    Banyak bumping da area tu mane nak laju2 gurau je bro..rosak mono nanti bawak laju2 kat jalan tu..

    Matthew

    Re: SAlam...

    Post by Matthew on Mon Oct 10, 2011 2:03 pm

    kipas wrote:
    gojoil wrote:sesama la kita budak baru..welkam..welkam..sek sri garing tu dulu sekolah aku masa form4.transfer dari sekolah sg.choh lepas PMR.tp tak lama pon dalam 2 minggu jer kat sekolah tu.pas tu aku dapat jer tawaran teknik sg buloh aku terus jer cau cin cau.
    teknik sg buloh???sek aku tuh...

    Ahhaa dekat je bro dengan area saya maa..huhu..boleh gi Char kuew Tiaw TTS 20Min.. tongue

    kipas

    Re: SAlam...

    Post by kipas on Mon Oct 10, 2011 6:41 pm

    Matthew wrote:
    kipas wrote:
    gojoil wrote:sesama la kita budak baru..welkam..welkam..sek sri garing tu dulu sekolah aku masa form4.transfer dari sekolah sg.choh lepas PMR.tp tak lama pon dalam 2 minggu jer kat sekolah tu.pas tu aku dapat jer tawaran teknik sg buloh aku terus jer cau cin cau.
    teknik sg buloh???sek aku tuh...

    Ahhaa dekat je bro dengan area saya maa..huhu..boleh gi Char kuew Tiaw TTS 20Min.. tongue
    best jugak nih...dah lama tak makan char kuew tiaw...


    _________________
    12/10/2008 dr kiri:skido,ali weng,koboi gurun,azzo,kipas,lumin,chokey

    22/01/2012 http://kips.forumotions.net/t2447-1st-tts-siang-2012-di-putrajaya-22-january-2012

    Sponsored content

    Re: SAlam...

    Post by Sponsored content Today at 8:25 am


      Current date/time is Mon Dec 05, 2016 8:25 am