Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    kawasaki kips SE hilang

    Share

    ninja150se

    kawasaki kips SE hilang

    Post by ninja150se on Wed Feb 29, 2012 9:03 pm

    salam kepada semua member2 kips...
    berita terbaru...PANAS....
    lagi sebuah motosikal kips telah hilang di kawasan taman dato harun, petaling jaya.
    kepada semua member2 yang ada terjumpa HARAP SANGAT dapat beri maklumat dengan segera..
    motor telah hilang pada 29.02.2012 di tapak maha tamn dato harun dalam linkungan jam 12 malam hingga 7.00 pagi tadi.
    maklumat motor..
    PLAT NO : WTS 7462
    WARNA :HIJAU
    LAIN BOLEH KESAN : FIRING GP, MANGGAT BELAKANG POTONG..

    ...DIHARAP KEPADA SEMUA MEMBER KIPS DAPAT MEMBANTU...
    ...CONTACT NO 016 - 4120432 (NAIM)
    ...KALAU BOLEH DAPAT KITA KITA BAGI HADIAH..

    moga allah berkati pencarian kita bersama..AMIN..


    gojoil

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by gojoil on Wed Feb 29, 2012 9:14 pm

    cam ner boleh ilang?dalam rumah ker?

    Matthew

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by Matthew on Wed Feb 29, 2012 10:06 pm


    Aduui kes moto hilang lagi ni....macam mane bro ini berlaku???... No

    wandiehard

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by wandiehard on Thu Mar 01, 2012 2:33 am

    parah nie... sama la kita doakan agar motor tersebut kembali semula kepada pemilik sebenar... Amin..

    ninja150se

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by ninja150se on Thu Mar 01, 2012 10:45 pm

    baru tumpang rumah member masuk hari ketiga trus hilang..
    sedih gila rasa macam nak bunuh je klau dapat orang yang balas moto tu...
    dah la baru lepas kuar kedai exciden ari sabtu selasa malm dah hilang
    baru semua ganti barang baru...cantik lagi 2....sedih x terkata...


    gojoil

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by gojoil on Fri Mar 02, 2012 4:15 pm

    aku dapat bayangkan perasaan ko tu.tp area tu jgn lepa.biasalah kawasan sesak.kes keter pecah pon belambak-lambak kat sana tu.ni pulak motor yang boleh di angkat.

    centeng

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by centeng on Sun Mar 18, 2012 1:53 pm

    takziah bro.... saya pun hampir kena mase tu Sad..

    Matthew

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by Matthew on Mon Mar 19, 2012 2:17 am

    [quote="centeng"]takziah bro.... saya pun hampir kena mase tu Sad.. [/quote]

    Woow bro kat mane you kena ni..ape dah jadi?? Shocked

    BoyKL

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by BoyKL on Mon Mar 19, 2012 3:17 pm

    ninja150se wrote: baru tumpang rumah member masuk hari ketiga trus hilang..
    sedih gila rasa macam nak bunuh je klau dapat orang yang balas moto tu...
    dah la baru lepas kuar kedai exciden ari sabtu selasa malm dah hilang
    baru semua ganti barang baru...cantik lagi 2....sedih x terkata...

    Umah member tu berpagar ke bro?

    Sponsored content

    Re: kawasaki kips SE hilang

    Post by Sponsored content Today at 6:48 pm


      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 6:48 pm