Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    KAWASAKI ZX 250R AND KAWASAKI 250R SE

    Share

    mohdghazali

    KAWASAKI ZX 250R AND KAWASAKI 250R SE

    Post by mohdghazali on Thu Apr 18, 2013 1:25 pm

    tanya cikit aje kepada sesiapa yang pernah guna model ni yang mana satu yang terbaik sekali. Very Happy Very Happy Very Happy

    casterside

    Re: KAWASAKI ZX 250R AND KAWASAKI 250R SE

    Post by casterside on Sat Apr 20, 2013 10:56 am

    bg pendapat ambe 250r terbaik..model baru kurang penyakit dan tak pening kepala..twin inline dan performance pun xdela jauh mana dgn zx250
    zx250r model lama 4 dapur..baby superbike tu..4 piston 16 valve..maintanace ofcoz tinggi ditambah plak dgn barang lama..valve dia kecik slalu bermasalah dan kedudukan rectifier bwh tank kt enjin tak stategik..
    tp ape2 pun kalu dah minat beli jer..
    ambe tak pernah pakai pun cuma bedasarkan pemerhatian dari kawan2..

    GhostRideR

    Re: KAWASAKI ZX 250R AND KAWASAKI 250R SE

    Post by GhostRideR on Sun May 19, 2013 11:26 am

    ZXR250 manja sikit, tak leh main pikap dlm gear rendah... top speed ok la..bunyi pun best cam F1 hehe... tapi jgn lenjan motor ni giler giler.. dah la 16 valve cinonit.. piston pun cinonit... senang bengkok ..patah bersepai segalanya... better amik 250R... twin inline.. piston sama valve besor sket... tahan lasak..peratikan ZZR250 sampai sekarang ada lagi org dok pakai... ZX2 dah kadang kadang nampak...sekarang 250R pun dah facelift baru lagi cun cam ZX10R plus pakai fuel injection lagi... minyak jimat gila babas...vote for Ninja 250R 2013 cheers

    Sponsored content

    Re: KAWASAKI ZX 250R AND KAWASAKI 250R SE

    Post by Sponsored content Today at 8:27 pm


      Current date/time is Mon Dec 05, 2016 8:27 pm