Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    salam perkenalan....

    Share

    Mentadak

    salam perkenalan....

    Post by Mentadak on Thu May 16, 2013 2:42 pm

    salam semua,
    saya newbie kat forum ni.. baru je reg... baru je memiliki ninja 150 ni..
    sangat baru dalam penggunaan motor ni.. harap2 dapat diberi tunjuk ajar dari bro2 yg dah lama dalam bidang ni.

    terima kasih.

    leeyazz

    Re: salam perkenalan....

    Post by leeyazz on Fri May 17, 2013 9:39 am

    Mentadak wrote:salam semua,
    saya newbie kat forum ni.. baru je reg... baru je memiliki ninja 150 ni..
    sangat baru dalam penggunaan motor ni.. harap2 dapat diberi tunjuk ajar dari bro2 yg dah lama dalam bidang ni.

    terima kasih.

    wsalam bro.....welkam dlm forum nie....hati2 bila park motor nie......penyamun menjeling jer...stanby mangga lebih cikit.....jgn beli mangga kt kdai 2 hengget udah ler Very Happy

    corekips

    Re: salam perkenalan....

    Post by corekips on Fri May 17, 2013 11:20 pm

    leeyazz wrote:
    Mentadak wrote:salam semua,
    saya newbie kat forum ni.. baru je reg... baru je memiliki ninja 150 ni..
    sangat baru dalam penggunaan motor ni.. harap2 dapat diberi tunjuk ajar dari bro2 yg dah lama dalam bidang ni.

    terima kasih.

    wsalam bro.....welkam dlm forum nie....hati2 bila park motor nie......penyamun menjeling jer...stanby mangga lebih cikit.....jgn beli mangga kt kdai 2 hengget udah ler Very Happy


    betul tul bro.. member aku baru merasa 4hari moto dah lenyap... parking dalam rumah berpagar kunci mangga dipotong....

    shafizan

    Re: salam perkenalan....

    Post by shafizan on Sat May 18, 2013 8:13 am

    Hukhukhuk dasyat2. .waalaikumsalam salam. .

    GhostRideR

    Re: salam perkenalan....

    Post by GhostRideR on Sun May 19, 2013 11:40 am

    beli solex tu biar yang ori... mmg rege beratus.. solex depan belakang kiri kanan.... at least dpt menyelamat kan harta kesayangan kita ..beribu tu bang heheh

    Sponsored content

    Re: salam perkenalan....

    Post by Sponsored content Today at 8:30 pm


      Current date/time is Mon Dec 05, 2016 8:30 pm