Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Tabung ekzos chamber kena rembat

    Share

    aiekempo

    Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by aiekempo on Mon Sep 30, 2013 11:09 pm

    Assalammualaikumm..kalau ada budak2 nak tolak tabung saja jenama ABM kat korang...hang pa habaq mai kat aku...badigol so'od punya penyamun...tabung ekjos aku yg dah 2 tahun pakai pun depa nak sailang..lokasi cheras dan swaktu ddengannya..kalau jauh dari KL tu lantak pi depala...aku halalkan ajela..semoga pencuri tu nanti diberi hidayah oleh Allah dan kembali ke pangkal jalan. Aminnn

    corekips

    Re: Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by corekips on Tue Oct 01, 2013 10:51 am

    amin...

    GhostRideR

    Re: Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by GhostRideR on Sun Oct 27, 2013 11:37 am

    aiekempo wrote:Assalammualaikumm..kalau ada budak2 nak tolak tabung saja jenama ABM kat korang...hang pa habaq mai kat aku...badigol so'od punya penyamun...tabung ekjos aku yg dah 2 tahun pakai pun depa nak sailang..lokasi cheras dan swaktu ddengannya..kalau jauh dari KL tu lantak pi depala...aku halalkan ajela..semoga pencuri tu nanti diberi hidayah oleh Allah dan kembali ke pangkal jalan. Aminnn
    ada pic ekjos tu tak bang.. brand ABM ni first time demgar nie.... AHM saya tau la...Shocked 

    aiekempo

    Re: Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by aiekempo on Wed Oct 30, 2013 2:56 am

    GhostRideR wrote:
    aiekempo wrote:Assalammualaikumm..kalau ada budak2 nak tolak tabung saja jenama ABM kat korang...hang pa habaq mai kat aku...badigol so'od punya penyamun...tabung ekjos aku yg dah 2 tahun pakai pun depa nak sailang..lokasi cheras dan swaktu ddengannya..kalau jauh dari KL tu lantak pi depala...aku halalkan ajela..semoga pencuri tu nanti diberi hidayah oleh Allah dan kembali ke pangkal jalan. Aminnn
    ada pic ekjos tu tak bang.. brand ABM ni first time demgar nie.... AHM saya tau la...Shocked 

    hehheeh...nak aku rembat ejos ko ke adik ghostrider

    GhostRideR

    Re: Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by GhostRideR on Sun Nov 03, 2013 3:23 pm

    aiekempo wrote:
    GhostRideR wrote:
    aiekempo wrote:Assalammualaikumm..kalau ada budak2 nak tolak tabung saja jenama ABM kat korang...hang pa habaq mai kat aku...badigol so'od punya penyamun...tabung ekjos aku yg dah 2 tahun pakai pun depa nak sailang..lokasi cheras dan swaktu ddengannya..kalau jauh dari KL tu lantak pi depala...aku halalkan ajela..semoga pencuri tu nanti diberi hidayah oleh Allah dan kembali ke pangkal jalan. Aminnn
    ada pic ekjos tu tak bang.. brand ABM ni first time demgar nie.... AHM saya tau la...Shocked 
    hehheeh...nak aku rembat ejos ko ke adik ghostrider
    bang.. ekjos saya standed kluar kedai je bang... ala jgn la rembat.. alaa...heheh

    Sponsored content

    Re: Tabung ekzos chamber kena rembat

    Post by Sponsored content Today at 6:03 am


      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 6:03 am