Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    Mari senyum2...

    Share

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 10:51 am

    Aiya Cik Siti

    (dari filem Ali Baba Bujang Lapok)

    Datuk K:
    Aiya Cik Siti, perempuan banyak muda
    Ana banyak susah sebab sudah tua
    Uwang dan ringgit ana tak tak heran
    Nanti kawin naik kuda tutup semua jalan

    Siti:
    Marilah Datuk, oi mari sayang
    Ikutlah ana, Datuk jangan bimbang
    Mata tak nampak, Siti tunjukkan jalan
    Kaki melangkah, oi perlahan-lahan

    Datuk K:
    Atuk tak nak bimbang Atuk tak nak takut
    Tapi ana jalan banyak sangkut-sangkut
    Misai hitam lagi banyak gelap
    Macam orang Habsyi negeri Arab

    Siti:
    Oh Datuk sayang, oi jangan susah
    Habis kawin wang mas Siti upah
    Marilah jalan, Datuk cepatlah cepat
    Awas Tuk longkang oi kaki melompat

    Datuk, jaga depan ada wartawan

    Mana?
    Lompat
    Haiyaa
    Lompat
    Haiyaa
    Lompat Atuk lompat

    Haiyaaaaaa..........

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 10:52 am

    Terkangkang

    Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

    Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

    Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

    Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

    Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

    Orang Tua: Emm... bukan.

    Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

    Orang Tua: ...pun bukan.

    Pelajar A: Habis tu?

    Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang... What a Face

    wadin

    Re: Mari senyum2...

    Post by wadin on Wed Dec 23, 2009 10:53 am

    Laughing Laughing Laughing Laughing
    best best... mcam ni kena pakai suzuki best Very Happy Very Happy


    Last edited by wadin on Wed Dec 23, 2009 10:55 am; edited 1 time in total

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Wed Dec 23, 2009 10:53 am

    Percayakah anda yang air sirap merupakan salah satu bahan asas dalam pembinaan sebuah helikopter?

    Ini kerana kajian telah buat, seorang pembina helikopter memerlukan air sirap untuk menghilangkan keletihan semasa membuat helikopter, tanpa air
    sirap mungkin helikopter tersebut tidak dapat disiapkan.

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Wed Dec 23, 2009 10:55 am

    ni pun joke lama..

    Honeymoon

    Alkisah, ada 3 orang adik beradik, yang mana
    ketiga-tiga perempuan. Anak yang sulung, namanya Rozana, yang kedua namanya Rozita, dan yang ketiga nama Roslina. Oleh kerana mereka ini anak kesayangan kedua orang-tuanya, maka mereka dikahwinkan bertiga secara serentak dengan pasangan pilihan masing-masing.Selepas berkahwin, pergilah mereka berbulan madu
    atau dalam bahasa Inggerisnya Honeymoon ditempat yang berasingan mengikut selera
    mereka dan pasangan masing-masing.

    Rozana memilih untuk berbulan-madu ke Pulau
    Tioman di Pahang,Rozita pula bercadang nak ke Pulau Pangkor, Perak dan Roslina
    ke Langkawi,Kedah.
    Sebelum mereka pergi berbulan madu, kedua-orang
    tua mereka berpesan dan meminta agar mereka menghantarkan berita tentang segala
    apa yang terjadi sepanjang tempoh berbulan-madu itu. Oleh kerana kedua orang-tua
    mereka menggunakan telefon bimbit,maka ketiga-tiga anak mereka diminta
    mengirimkan pesanan ringkas(SMS)mengikut KOD yang mereka faham berdasarkan iklan
    di TV, Majalah, Akhbar dan lain-lain media. Tiga hari selepas mereka pergi
    berbulan madu, sampailah mesej pertama dari anak sulung mereka Rozana, berbunyi
    ringkas "STANDARD CHARTERED". Setelah kedua orang-tua mereka mendapat
    pesanan tersebut,cepat-cepat mereka mencari iklan standard chartered di dalam
    akhbar. Iklan itu berbunyi "BESAR, TEGUH, PERAMAH", maka tersenyumlah
    ayah dan bonda Rozana?fahamlah mereka yang anak meraka sedang berbahagia.Pada
    hari keempat, tiba lagi satu SMS dari Rozita di Pulau pangkor. SMSnya pendek
    saja,"NESCAFE". Dicarinya iklan Nescafe di dalam majalah dan dibacanya
    iklan tersebut,..berbunyi,?"NIKMATNYA SAMPAI KETITISAN TERAKHIR".
    Tersenyum bangga kedua orang tua Rozita, sambil ketawa tak kering
    gusi,?happy.Masuk hari kelima, tiada apa diterima. Begitu juga hari keenam dan
    ketujuh. Tiada berita dari anak bongsunya. Ayah dan emak Roslina mengeluh dan
    terdetik dalam hati mereka,?"anak aku ni, dah dapat suami langsung lupakan
    aku,?sampai hati mereka,..hingga tak menghantar khabar berita kepada aku
    pun,?"Seteleh masuk minggu kedua,akhirnya tiba-tiba handphone ayah Roslina
    berbunyi "Beep, beep" tanda mesej sampai. Lalu dibaca mesej ringkas
    itu berbunyi,?."CATHAY PACIFIC". Dengan segera kedua orang-tua Roslina
    mencari iklan dari majalah. Didapati iklan tersebut berbunyi,?
    " 7 KALI SEMINGGU, 3 JAM SEHARI,
    NON-STOP,

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 10:56 am

    Timah ingin putuskan hubungan dengan boyfriend omputihnya melelui surat. Suratnya berbunyi begini:-

    Hi,

    My motive write dis letter to giv know u something. I want to CUT CONNECTION us. I saw u PLAY WOOD THREE in front my eyes. So, I break connection to PULL MY BODY from dis luv. I hav think about dis very COOK-COOK. I know I CLAP 1 HAND only. I don trust u again! U are really CROCDILE LAND! I don want u to PLAY-PLAY with my LIVER. I hav been crying until no more eye water. I don want BANANA TO FRUIT 2 TIMES. SAFE WALK!

    The true,

    Timah


    Terjemahan ayat Huruf Besar:

    CUT CONNECTION - PUTUS HUBUNGAN
    PLAY WOOD THREE - MAIN KAYU TIGA
    PULL MY BODY - TARIK DIRI
    COOK-COOK - MASAK-MASAK
    CLAP 1 HAND - TEPUK SEBELAH TANGAN
    CROCDILE LAND - BUAYA DARAT
    BANANA TO FRUIT 2 TIMES - PISANG MASAK 2 KALI
    SAFE WALK - SELAMAT JALAN

    huahuahuahuahuahuahuahua lol! lol! lol!

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 11:08 am

    Cerita dari melaya

    Pada suatu ketika di melaya hiduplah seorang lelaki yang sederhana, namanya mat. Ia memiliki seorang isteri yang sangat cantik dan sangat disayanginya.

    Namun si isteri mempunyai perangai yang buruk, iaitu teramat cerewet sekali.

    Selain itu si isteri tersebut juga suka mengumpat dan bercakap dengan kuat hingga boleh menyakitkan telinga. Jiran tidak mahu dekat dengannya. Sebenarnya, mat sangat menyayangi isterinya itu, tapi semua jirannya yang merasa terganggu menghasut mat supaya meninggalkan isterinya itu.

    Akhirnya mat pun termakan kata-kata jirannya. Ia berfikir bagaimana cara untuk melenyapkan isterinya dari muka bumi.

    Suatu hari mat mengajak isterinya berjalan-jalan ke rumah buruk di tengah hutan. Ketika melalui bahagian belakang rumah tersebut, mat melihat sebuah perigi buta yang tak digunakan lagi. Maka ia berpura-pura mengajak isterinya melihat burung di pohon besar dekat perigi itu. Lantas dengan pantas mat menolak isterinya itu masuk ke perigi.

    Sepuluh minit pertama mat merasa sangat bahagia kerana sepanjang hidupnya baru kali ini ia merasakan suasana yang begitu tenang tanpa celoteh isterinya.

    Sepuluh minit kedua, mat mulai merasa sepi juga kerana tidak biasa dengan kesunyian.

    Akhirnya sepuluh minit ketiga dengan rasa ragu-ragu mat kembali menuju perigi buta tersebut. Ia menurunkan tali timba dan berteriak menyuruh isterinya naik.

    alangkah terkejutnya mat ketika yang naik bukan isterinya melainkan makhluk menyeramkan dengan bulu lebat di seluruh tubuhnya, dialah makhluk penunggu perigi buta itu.

    mat lantas bertanya, "Kenapa kamu yang naik??"

    Lantas makhluk itu pun dengan wajah pucat ketakutan menjawab, "Aku takut la, di bawah tu ada manusia... dah la cakap kuat cerewet pulak tu..."

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 11:11 am

    Sosej & Lembu

    Ada kisah seorang anak yang diberi peluang untuk belajar di Amerika untuk dapatkan degree, tapi selepas 15 tahun, tak pernah lulus, akhirnya bapak dia dah tak sanggup lagi tanggung beban wang untuk anaknya itu, terpaksalah dia bawak balik ke Malaysia.

    Sepanjang perjalanan dari airport ke rumah, bapaknya diam aje (marah la tu).

    Si anak dah rasa tak best, so dia pun cari la idea untuk berbual & tunjuk pada bapak dia yang dia kat Amerika ada gain something la dgn pekembangan teknologi. So dia cakap dgn bapak dia:

    Anak: Bapak tau tak, kat Amerika sekarang teknologi dah maju giler. Sekarang nak buat sosej tak payah nak sembelih lembu, buang kulit, masuk je lembu dalam machine, dah jadi sosej....

    Bapak: Itu teknologi dah lapuk. Kat Malaysia lagi advance. Aku 32 tahun dulu, masukkan sosej aje dah keluar lembu sekor... menyusahkan plak tu...

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Wed Dec 23, 2009 11:18 am

    Ali Yang Mengamuk

    Al-kisah...ada la satu kampung ni. Nama kampung ni Kampung Ujung Laut. Kat kampung ni penduduknya hidup aman dan bahagia. Dalam kampung ni jugak ada sorang lelaki yang tak kawin-kawin lagi. Nama dia Ali (nama sebenar). Ali ni jenis yang 'slow' sket. So, ramai la yang pandang serong kat dia. Ramai la yang suka mengusik dia sehinggalah satu hari nak dijadikan ceritanya....

    Ali ni pegi masjid nak semayang Jumaat. Ha..dalam slow-slow dia tu pun, semayang dia tak pernah tinggal. Lepas habih semayang Jumaat, Ali ni pun nak balik la. Masa dia nak turun pakai selipar dia tu, tetiba dia tengok selipar jepun kesayangan dia tu dah takder. Puas dia cari pun takder jugak. Ape lagi...mengamuk la Ali kat masjid tu.

    Tanpa segan silu, dia pun pegi la dekat mikrofon masjid tu lalu dia pun berkata, " kepada sesapa yang mencurik selipar aku, baik korang pulangkan cepat !!!! "

    Sumer orang yang mendengar tetiba jer jadik takut. Ye la...mana tau..dalam slow-slow Ali ni..kang tak pasal-pasal jer jadik incredible hulk lak. Ali tetap tak puas hati. Dia ulang lagi sekali apa yang dia cakap tadi. " Kepada sesapa yang curik selipar aku tu, pulangkan cepat !!! Kalo tak..aku akan buat macammana yang bapak aku buat tau !!!"

    Pelan-pelan, orang yang mencurik selipar Ali tu pun..pulangkan balik la selipar dia tu. " Rilek la bang. Gurau jek". Kata si pencuri itu.

    Tapi Ali tetap memandangnya dengan muka yang cukup serius. Macam nak telan orang. Si pencuri tu tersengih lalu terus memblahkan dirinya cepat-cepat. Takut la tu. Kang kena pelangkung lak. Tok imam yang ada kat situ menegur Ali. " Kalo budak tu tak pulangkan selipar engko, engko nak buat apa? Apa yang bapak engko lakukan?"

    Dengan suara dan wajah yang slumber ala-ala lagu kumpulan OAG tu...Ali pun menjawab, " Aku balik kaki ayam je la tok. Nak buat macam mana lagi." Dia pun terus blah dari situ meninggalkan Tok imam yang kelopongan itu.

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 12:04 pm

    Batang

    Aminah merenung batang yang semakin menegak itu, dia terus mengusap-usap
    batang tersebut, kelihatan air putih mengalir keluar. Aminah pun menjerit
    “..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya..”..

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 12:05 pm

    Bukit

    Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu, hatinya puas dan
    semangatnya semakin berkobar-kobar, jari-jemarinya terus menguli tanpa
    henti. Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu
    yang bertajuk “bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau.”

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 12:06 pm

    Puting

    Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan, dia
    tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting
    itu dan menyedut keluar sedikit susu …”cehhh masih panas, dah dekat satu
    jam aku rendam dalam air suam pun masih panas” Anak Zack yang masih bayi
    terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 12:07 pm

    Henjut

    Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar
    “Come on baby, lets make it…”..katanya berulanag-ulang kali tanpa
    henti.. Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu
    kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi
    tempat pertama dalam perlumbaan itu.

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 12:07 pm

    Berhenjut lagi

    Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut. Alman yang
    dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh
    manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus
    mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama
    mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk
    membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.

    khyan6920

    Re: Mari senyum2...

    Post by khyan6920 on Thu Dec 24, 2009 4:53 pm


    carlnain-nol-kipas-kacang
    lg saper lg.. aku xder idea dah...

    carlnain

    Re: Mari senyum2...

    Post by carlnain on Thu Dec 24, 2009 4:58 pm

    khyan6920 wrote:
    carlnain-nol-kipas-kacang
    lg saper lg.. aku xder idea dah...

    siot je rupenye........ Laughing Laughing Laughing
    mcm harem ........letak la muka betoi beb .... Laughing Laughing


    Last edited by carlnain on Thu Dec 24, 2009 5:02 pm; edited 1 time in total


    _________________
    Shocked Twisted Evil UnLeAsH ThE MoNstEr EnErGY Twisted Evil Shocked


    Mai buat duit....click n register beb pree je...http://www.catcheye.com.my/?r=92194 carl9-0173380851/0178484768

    alldisc

    Re: Mari senyum2...

    Post by alldisc on Thu Dec 24, 2009 5:02 pm

    wakakaka.. ni sebangsa dgn mira buruk. tapi mira buruk tetap champion sbb misai dan boobs melampau batas!!

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Fri Dec 25, 2009 4:24 pm

    Cemburu

    Seorang isteri ingin menghubungi suaminya, tetapi telefonnya tidak berkredit lalu menyuruh anak lelakinya menyampaikan mesej penting kepada si suami yang sedang bekerja di site.

    Selepes si anak membuat panggilan, si anak memberitahu ibunya seorang perempuan lain yang menjawab pesanan telefon. Walaupun sudah berkali-kali si anak menelefon, tetap perempuan itu juga yang menjawab.

    Si isteri pun dengan marahnya menunggu kepulangan suami dari kerja di depan pintu rumah. Sesampainya suami, si isteri membelasah habis-habisan si suami kerana perlakuan curangnya.

    Habis berkumpul jiran tetangga di depan rumah untuk melihat drama petang itu. Si isteri menyuruh anaknya memberitahu semua orang apa yang dikatakan oleh perempuan di talian tadi.

    Si anak pun cakap "Harap maaf, nombor yang anda dail berada di luar kawasan liputan. Sila cuba sebentar lagi".

    pcq5913

    Re: Mari senyum2...

    Post by pcq5913 on Fri Dec 25, 2009 4:28 pm

    BERPELUH BEB...


    Pada cuti hari minggu yang lalu, aku menghadiri Satu Majlis akad nikah kawan pada kawan ku. Waktu tu aku bercuti dikampung dia. Jadi bila ada kenduri macam tu dia pun pergi dan ajak aku sekali. Aku pun ikut sama. Masa tu majlis akad nikah tu dijalankan diruang tamu. Ramai orang aku tengok, sambil duduk bersila mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki. Dahsyat, pengantin tu duduk atas bantal macam raja. Aku jarang tengok majlis macam nih. Jadi masa bersila tu, aku pun mengesot sikit2 untuk dengar apa yang tok kadi akan tanya. Rupanya macam2 jugak tok kadi tanya.

    Tapi ada satu soalan yang menyebabkan aku malu besar.....Tok kadi tanya pasal satu hari berapa kali kene sembahyang, dengan lajunye mamat pengantin tu jawab "lima". Tok kadi tanya lagi, bagi contoh2 najis kecil, dia pun jawap kencing baby yang kecik2 lagi. Tok kadi pun angguk ler, jadi aku rasa jawapan tu ok la kut.

    Tok kadi tanya lagi contoh najis besar, mamat tu mula dah panik, jeling kiri, jeling kanan, mula tengok siling, aku rasa macam nak tolong je mamat pengantin tu...bukannye susah, jawapannya anjing ngan babi je,..tapi mamat tu dah mula berpeluh jantan keluar kat dahi....tok kadi mula senyum...

    Aku sebut dalam hati moga2 dia dengar 'anjing ngan babi la hoi', tapi rupanya aku cakap dalam hati dia tak dengar. Aku tak tahu apa yang jadi selepas itu, kerana majlis tu jadi kecoh kerana ramai orang yang berada disekeliling majlis tu sambil minum air sirap, tersembur keluar minuman tu terkena baju ramai orang, aku pun sama, masa tu aku tengah minum sirap tu, tiba2 aku semburkan balik, dah kene member kat tepi2, kecoh jadinya, aku pegang mata aku, penuh dengan air mata.

    Yang aku ingat masa tok kadi tanya tentang contoh najis besar kat pengantin tu keadaan senyap sunyi....tapi bila pengantin tu jawap "Taik Gajah" suasana jadik hingar bingar dengan gelak ketawa orang yang dah tak boleh tahan, nak control macamana ...taik gajah... besar betul..nak2 bila gajah makan durian.

    What a Face What a Face :elephant: lol!


    Last edited by pcq5913 on Sun Dec 27, 2009 6:22 pm; edited 1 time in total

    wan tuah

    Re: Mari senyum2...

    Post by wan tuah on Sat Dec 26, 2009 12:44 pm

    pcq5913 wrote:Berpeluh juga BEB.

    Pada cuti hari minggu yang lalu, aku menghadiri Satu Majlis akad nikah kawan pada kawan ku. Waktu tu aku bercuti dikampung dia. Jadi bila ada kenduri macam tu dia pun pergi dan ajak aku sekali. Aku pun ikut sama. Masa tu majlis akad nikah tu dijalankan diruang tamu. Ramai orang aku tengok, sambil duduk bersila mengelilingi tok kadi dan pengantin lelaki. Dahsyat, pengantin tu duduk atas bantal macam raja. Aku jarang tengok majlis macam nih. Jadi masa bersila tu, aku pun mengesot sikit2 untuk dengar apa yang tok kadi akan tanya. Rupanya macam2 jugak tok kadi tanya.

    Tapi ada satu soalan yang menyebabkan aku malu besar.....Tok kadi tanya pasal satu hari berapa kali kene sembahyang, dengan lajunye mamat pengantin tu jawab "lima". Tok kadi tanya lagi, bagi contoh2 najis kecil, dia pun jawap kencing baby yang kecik2 lagi. Tok kadi pun angguk ler, jadi aku rasa jawapan tu ok la kut.

    Tok kadi tanya lagi contoh najis besar, mamat tu mula dah panik, jeling kiri, jeling kanan, mula tengok siling, aku rasa macam nak tolong je mamat pengantin tu...bukannye susah, jawapannya anjing ngan babi je,..tapi mamat tu dah mula berpeluh jantan keluar kat dahi....tok kadi mula senyum...

    Aku sebut dalam hati moga2 dia dengar 'anjing ngan babi la hoi', tapi rupanya aku cakap dalam hati dia tak dengar. Aku tak tahu apa yang jadi selepas itu, kerana majlis tu jadi kecoh kerana ramai orang yang berada disekeliling majlis tu sambil minum air sirap, tersembur keluar minuman tu terkena baju ramai orang, aku pun sama, masa tu aku tengah minum sirap tu, tiba2 aku semburkan balik, dah kene member kat tepi2, kecoh jadinya, aku pegang mata aku, penuh dengan air mata.

    Yang aku ingat masa tok kadi tanya tentang contoh najis besar kat pengantin tu keadaan senyap sunyi....tapi bila pengantin tu jawap "Taik Gajah" suasana jadik hingar bingar dengan gelak ketawa orang yang dah tak boleh tahan, nak control macamana ...taik gajah... besar betul..nak2 bila gajah makan durian.

    cite paling lawak penah aku dengar...hahahaha...terguling2 aku gelak..TAHI GAJAH!!! Laughing Laughing Laughing Laughing

    nol_kips

    Re: Mari senyum2...

    Post by nol_kips on Sat Dec 26, 2009 9:42 pm

    carlnain wrote:
    khyan6920 wrote:
    carlnain-nol-kipas-kacang
    lg saper lg.. aku xder idea dah...

    siot je rupenye........ Laughing Laughing Laughing
    mcm harem ........letak la muka betoi beb .... Laughing Laughing

    kuang asam..sudah beran skunk yer.. cherry

    tapi..jambu gak tu..kipas bunga2..kacang jambu.. flower flower :elephant: :elephant:

    aku ngan carl..tetap ganas..wakakakaka Razz

    helmynyte89

    Re: Mari senyum2...

    Post by helmynyte89 on Sun Dec 27, 2009 12:39 am

    Kelakar2...ianya telah menggeletek urat kelaminku... Laughing Laughing Laughing Laughing

    cdan

    Re: Mari senyum2...

    Post by cdan on Sun Dec 27, 2009 1:04 am

    helmynyte89 wrote:Kelakar2...ianya telah menggeletek urat kelaminku... Laughing Laughing Laughing Laughing

    nie mesti layan lawak alldisc nie huhuh....

    khyan6920

    Re: Mari senyum2...

    Post by khyan6920 on Thu Jan 07, 2010 11:11 am

    Seorang guru perempuan bertanya soalan pada muridnya yang bernama Amin. "Amin, 5 ekor burung di atas pokok dan seekor ditembak oleh pemburu, berapa ekorkah yang tinggal?". Amin menjawab "Tidak ada yang tinggal cikgu".
    "Jawapan sebenarnya ialah 4, tapi saya suka cara kamu berfikir" balas guru tersebut.

    Amin kemudian berkata "Boleh saya tanya cikgu pulak?". Cikgu tadi mengangguk setuju. "Tiga orang wanita makan ais kerim, wanita pertama menjilat bahagian atas aiskerim manakala wanita kedua memegang bahagian krimnya dan menjilat kon aiskerim terlebih dahulu dan wanita ketiga hanya memandang pada aiskerim tersebut. Wanita manakah yang telah berkahwin?"

    Gurunya dengan teragak-agak menjawab "Wanita kedua!".

    "Jawapan sebenarnya ialah wanita yang memakai cincin perkahwinan. Tapi saya suka cara cikgu berfikir" balas Amin dengan selamba.

    khyan6920

    Re: Mari senyum2...

    Post by khyan6920 on Thu Jan 07, 2010 11:15 am

    Seorang lelaki dengan tergesa2 telah pergi ke sebuah kedai kek untuk memesan sebiji kek sempena hari jadi isterinya. "Apa yang hendak ditulis pada kek ulang tahun ini, encik?" tanya si gadis manis yang bertugas di kaunter kepada lelaki
    itu. "Mmmm, tulis saja "Sayang tidak bertambah tua" di bahagian atas, kemudian sambung dengan "Sayang cuma bertambah cantik" di bahagian bawah," kata lelaki itu.

    Esoknya, lelaki itu datang mengambil kek yang ditempahnya itu dan terus membawa pulang ke rumah untuk persembahkan kepada isterinya yang tersayang di hadapan tetamu-tetamu yang lain. Dan ketika kek itu dibuka di depan isteri dan tetamu undangan yang lain, lelaki itu setengah pengsan ketika membaca tulisan yang tertera! di kek itu:

    "SAYANG TIDAK BERTAMBAH TUA DI BAHAGIAN ATAS. SAYANG CUMA BERTAMBAH CANTIK DI BAHAGIAN BAWAH."

    Sponsored content

    Re: Mari senyum2...

    Post by Sponsored content Today at 7:06 am


      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 7:06 am