Kawasaki Kips Owners

FORUM FOR ALL GENERATION OF KAWASAKI KIPS


    bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Share

    alldisc

    bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by alldisc on Thu Apr 15, 2010 1:13 pm

    aku tak tahu ni motor batman, atau sekadar seiras.... logo dah sama...
    * credit to MBC


    Aksesori...

    Wings

    Tanduk...

    Antenna Wifi/Radio Amatur

    Tempat letak mcm2...

    Lampu...

    wengweng

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by wengweng on Thu Apr 15, 2010 1:35 pm

    pergh..giler kentang..nie moto batman ke moto joker..ke moto flashman..hahahaha
    aku pn nk wat la moto batman...

    carlnain

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by carlnain on Thu Apr 15, 2010 1:51 pm

    Moto sapa la ni ???
    Meriah betoi....hehehhee


    _________________
    Shocked Twisted Evil UnLeAsH ThE MoNstEr EnErGY Twisted Evil Shocked


    Mai buat duit....click n register beb pree je...http://www.catcheye.com.my/?r=92194 carl9-0173380851/0178484768

    zalie78

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by zalie78 on Thu Apr 15, 2010 3:32 pm

    boleh masuk autoshow ni ..pasti menang tempet pertama...

    MBN 2254

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by MBN 2254 on Thu Apr 15, 2010 3:58 pm

    ni motor JOKER menyamar jadik BATMAN coz nak ngorat BATGIRL...
    wakakaka

    ryuganz

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by ryuganz on Fri Apr 16, 2010 2:02 pm

    ohh tidak!!!!!!!!!!
    malunya aku, dari malaysia lak tu, tak ngaku aku moto tu dari malaysia

    Sponsored content

    Re: bagaimana nak menang pertandingan mootor tercantik - tips menghias

    Post by Sponsored content Today at 6:12 pm


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 6:12 pm